Eén blik op jullie website en ik was overtuigd
Water, secundaire grondstoffen en energie bepalen onze toekomst. Dag in, dag uit geeft SUEZ daarom het beste van zichzelf: om die essentiële grondstoffen te beschermen, optimaliseren en produceren. Hoe? Door haar klanten concrete oplossingen aan te reiken. Een vlekkeloze communicatie is daarbij onmisbaar. Dus ging Marisa Tondat, communicatie- en marketingmanager bij SUEZ, op zoek naar een tekstpartner.
Marisa van SUEZ vond Schrijf.be via een Google-zoekopdracht. "Mijn werkgever vroeg me om een mailing op te stellen die vlot, fris en gebald was. Anders dan het jargon waarin we als experts vaak vervallen. Het verdict van dokter Google was duidelijk: Schrijf.be is hét toonaangevende Nederlandstalige tekstbureau."
Heldere website
Toch was het niet vriend Google die Marisa definitief over de streep trok, wel de Schrijf.be-website. "Hij is overzichtelijk en ik vond meteen wat ik zocht. De site is logisch opgebouwd. Dat is voldoende om mij te overtuigen. Weet je dat ik zelfs niet heel jullie dienstverlening heb uitgeplozen? Ik voelde meteen een vertrouwensband – noem het een voorgevoel. En natuurlijk: the proof of the pudding is in the eating."
Uitstekende kwaliteit voor correcte prijs
Of haar intuïtie juist zat? Check! "Ik gaf een beknopte, maar duidelijke briefing en kreeg de tekst die ik voor ogen had: helder, gestructureerd en to the point. Actieve zinnen zetten onze lezer in beweging én overtuigen. En dat alles met een creatieve toets en altijd correct gespeld – met dank aan de Schrijf.be-eindredacteur. Ik hou van de tussenkopjes en korte alinea’s. Zo vat je in één oogopslag de boodschap. Met Schrijf.be speel je op zeker: je krijgt uitstekende kwaliteit voor een correcte prijs – en bovendien snel."
Spread the word
Ook Schrijf.be is blij met een klant zoals Marisa. "Sinds ik met jullie samenwerk, laat ik jullie naam vallen bij collega’s en vrienden die een copywriter zoeken. Vaak kennen ze jullie al! En dan hoor ik alleen maar positieve geluiden die stroken met mijn eigen ervaring."
Of Marisa ons in de toekomst opnieuw contacteert? "Wees maar zeker. Ik ben fan!"